R.I.P Freak Out Falun

Kära Vänner och Läsare!
Nu lägger jag ner denna blogg. Vi har haft en otroligt trevlig tid tillsammans och jag är tacksam för allt ert stöd, era kommentarer både på bloggen och IRL. Jag har tagit studenten och flyttat ifrån Falun, denna charmanta stad. Jag saknar den som tusan redan, och kommer komma tillbaka så ofta jag kan!

Speciellt vill jag tacka alla mina kompisar: Liz, Hanna-Karolina, Ella, Emma, Ingrid, Karl, Carl, Thea, Eric, Ola, Agnes, Rut och även min lillebror Petter. Tack till er och alla mina andra kompisar för att ni ställt upp som modeller, fotografer, sminkörer, stylister och för att ni peppat mig och hjälpt mig och inspirerat mig. Utan er=inget Freak Out Falun. TACK!

Så, nu är det avslutat på alla sätt som är möjliga. Har en ny bloggidé på G, så håll utkik efter en länk. Jag kan avslöja att det drar mot en mer personligt inriktad blogg, men fortfarande med Freak Out Faluns grundpelare: inspiration och inte konsumtion.

För övrigt så kommer den här sidan ligga kvar så man kan bläddra tillbaka och minnas om man blir lite nostalgisk.
Ha det så fint nu, i sommar och framtiden. Vi ses!

Elin Häggberg





Kommentarer
Postat av: Gehlin

Skärp dig! Vad ska jag läsa nu då?

2008-06-17 @ 17:05:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10079
Postat av: Emma

Det var ju så att jag fick en liten tår i ögat där. Tror att jag relaterade till allt annat som också har tagit slut nu i och med studenten. Hjärtesorg!

2008-06-19 @ 12:58:03
Postat av: Linn

Nu kändes det lite tomt, bloggen har ju ändå varit med mig som läsare ganska länge nu!

2008-06-19 @ 19:21:58
Postat av: Frida

Åh. Vad tråkigt. Jag gillade den här bloggen jättemkt, bra inspiration och framförallt grymt bra grundtanke!

2008-06-22 @ 08:45:30
Postat av: Ellinor

Otroligt dumt att flytta från Falun när jag nu flyttat dit! Typiskt.

2008-10-11 @ 00:36:39
URL: http://humanenough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0