Projektmässan

Ja, i Tisdags var det ju projektmässa, här är några bilder därifrån:

Min granne och kompanjon Agnes som har skrivigt en fantastisk bok!! Om ni vill köpa en, 50 pix kostar den, så maila mig!

Mitt bord, hann inte förbereda mig så mycket innan så det ser kanske inte så spännande ut.

Sofie hade sytt en historisk klänning i empirstil. Hon var vacker som en dag, som alltid! :)

Några bildare hade sytt dessa grymt snygga regnkläder!!

Man fick kika på den här bloggen i min dator!

Kul att träffa Joel IRL! :)

Pontus och Agnes gillar Freak Out Falun som ni ser. :)

Mina mittemot grannar, de eminenta skådespelarna Elin och Björn! De hade en monter om sin pjäs som jag var och såg när den visades. Dom är skills de här två, så kom ihåg vart ni såg dem först! :P

Ja, det var lite bilder från projekmässan! Hej!//E


Kommentarer
Postat av: Eric

åååh vad jag önskar att jag kunde ha kommit dit!

aja kommer kanske fler chanser ^^

Take Care /E.

2008-05-22 @ 21:54:20
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0