Veckans intervju!

joel1


Vi fortsätter på temat: killar med stil! Här kommer en intervju med en falukille med stil, nämligen Joel Gedin som bloggar på http://joelgedin.blogg.se/ !!


Vad blir du inspirerad av?

Framgångsrika människor, folk med stil, musik och självklart inspirerande bloggar.


Vilken låt lyssnar du helst på nu i solen?

Yael Naim med låten new soul. Den får en mulen dag att skina.


Vilket plagg i din garderob är mest flexibelt?

Mina svarta Cheap Monday jeans skulle jag nog säga. De går inte att missbruka och funkar till det mesta.


Vilket är ditt bästa vintage fynd?

En regnrock i genomskinlig plast med blåa ränder från Kupan i Falun. Jag köpte den i fredags för bara 80 kronor!


Vilken skiva skulle du lyssna på om du bara fick lyssna på en för resten av ditt liv?

Ska jag vara ärlig så är jag ingen musikfantast men jag har alltid varit kär i 90-talet. Så det skulle nog bli en härlig bland CD med en massa melanstadie-disco-musik.


Vilken stil hade du på mellanstadiet?

Det-mamma-lägger-fram-stilen. Dvs. raka motsatsen från idag, haha. Gillade dock att klä upp mig till klassfester och andra evenemang då min syster oftast hjälpte mig att matcha stil och färg.


Finns det något du skulle vilja ha på dig men aldrig vågat?

Nej, är det något jag vill testa så gör jag det. ,D


Vad tycker du om Faluns stil-faktor?

Faktiskt riktigt bra. "Landsbygden" kan bättre än vad Sverige tror. Mycket beror på all massmedia som vi ständigt utsätts för. Jag ser inget dåligt i det utan snarare som något positivt. Bloggar och andra medier sprider massor med inspiration till oss.

Etage eller Klubb Phone Me?

Eftersom jag inte är 18 och inte heller har plankat in som minderåring (än) så har jag ingen erfarenhet av dem. Men jag skulle ändå säga, utan större tvekan, Klubb Phone Me.


Vilket är Faluns bästa fik?

I denna sommarvärmen skulle jag säga bryggcafét men i det stora hela så vinner Café vi tre. Det är en klassiker för mig.


Vilket är ditt absolut bästa konsertminne och vilken liveakt drömmer du om?

U2:s Vertigo konsert i Göteborg 2005. Helt klart en upplevelse jag sent kommer att glömma.

Jag skulle inte tacka nej till att se Madonna faktiskt. En otroligt bra performer som oftast bjuder på överraskningar och det gillar jag!



(Ps! Hallå freakyfolks, ni har väl inte glömt hur man kommenterar? ;P)

Kommentarer
Postat av: Moa*

Vilket häftigt fotocollage!

2008-05-13 @ 12:17:13
URL: http://www.royalwithcheese.blogg.se
Postat av: mirre

ascool bild där i mitten!

2008-05-13 @ 21:23:18
Postat av: Emelie N.

Cool snubbe ! :D

2008-05-14 @ 12:38:26
URL: http://emelienaslund.blogg.se
Postat av: MANGO

han är coooooool!

2008-05-14 @ 18:50:28
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Kille med skön stil!

2008-05-15 @ 19:21:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0