Back on track

Hej kära FoF-läsare!

Bristen på updates beror på att blogg.se har bytt plattform, men nu verkar allt vara klart! Nu borde jag förstås flashat upp med ett nytt tema och allt, men tyvärr blir det inte så. Har varit på påsklov och denna vecka kommer det bli svårt att hinna med en fotografering (men man ska aldrig säga aldrig).

Det skulle vara lite kul med läsar-åsikter såhär i slutskedet på mitt projektarbete (lugn lugn, bloggen fortsätter ändå). Vad tycker ni är roligast, vad vill ni se mer av, allmänna åsikter, vad tycker ni är kasst osv?

//Elin, Freak Out Falun

Kommentarer
Postat av: MANGO

jag tycker att bloggen är bra som den är :)
men jag gillar mer bilderna som är utomhus än innomhus, det känns mer "in action" liksom :D

PUSS!

2008-04-01 @ 22:23:30
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Linn

jag älskar bloggen! men det bästa och det som gör din blogg så unik måste nog vara alla teman! Det hela blir mer spännande då :)

2008-04-02 @ 18:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0