Veckans tema!

streetts
Denna vecka kör vi på tema Streetstyle! Jag hoppas kunna bjuda på extra mycket "folk"-bilder!

Eftersom mitt projektarbete nu är slut så måste jag fundera över hur jag ska göra med denna bloggen i fortsättningen. Men som det ser ut nu så fortsätter jag med bloggen, men jag kommer inte kunna uppdatera lika ofta som tidigare kanske och det kommer inte bli fotosessions varje vecka. Det hinner jag helt enkelt inte med!!

Men frågan är, återigen, vad skulle ni vilja se på bloggen i fortsättningen, nu när det är förändringarnas tid?

Kommentarer
Postat av: anonymus

Streetstyle är alltid kul.
Men en annan fråga är varför alla bilder som ligger på Freak out Falun har samma kvalité som scannade vykort från andra världskriget?

Men gillar bloggen! keep up!

2008-04-07 @ 17:43:43
Postat av: Anonym

sluta inte med bloggen!

2008-04-07 @ 19:21:29
Postat av: Sofie

Jag tycker den här bloggen är skitbra precis som den är! Sluta inte blogga!

2008-04-07 @ 19:29:01
URL: http://sofiescorner.blogg.se
Postat av: Kajsa

För det första så tycker jag definivt att du ska fortsätta blogga, inget snack om den saken!
För det andra så tycker jag att det skulle vara kul med streetstylefoton på de olika teman du fixar. Skulle dessutom vara kul att se hur du ser ut i olika outfits osv? Nåväl,
lycka till och ha det bra1

2008-04-07 @ 20:15:00
Postat av: .

streetstyle! men har sett mycket av samma människor (ex rådhuskällaren) stort minus. mer variation!

2008-04-07 @ 20:27:33
Postat av: FREAK OUT FALUN

Anonymus: Hahahhahaa, scannade vykort från andra världskriget! :D Jadu, det beror på två saker tror jag.. mitt redigeringsprogram och att blogg.se komprimerar bilderna och gör dem sämre. Men jag ska försöka fixa det, promise!

.: Ja, det var ju lite attans att det var samma människor, men det var inte mening, det var ett sammanträffande. Ska självklart skärpa mig på den fronten, ja! Men när det gäller mina polare så blir det kanske dem flera gånger, som en blandning mellan streetstyle och "dagens outfit". Typ..

Kajsa: Ja det där med streetstyle inom teman är en bra idé, kanske lite svårt beroende på vad temat är, men det ska jag absolut tänka på!
Bilder på mig själv är en såndär grej jag tänk på.. har ju hitills försökt att inte fokusera så mycket på mig själv. Men jag vet inte.. hmm.. Ska fundera på det!

2008-04-07 @ 20:59:44
URL: http://freakoutfalun.blogg.se
Postat av: MANGO

Tycker att den här bloggen är skitbra som den äär :) Men typ om läsare får skicka in lite outfits på något tema som du har bestämt ? Då liksom kanske du slipper fota 'samma' människor men ändå få fram det temat du vill!

Puss!! :D

2008-04-07 @ 22:14:53
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Veronica

Jättekul med steetstyle! Kör på det ett tag! :)

2008-04-08 @ 00:05:07
URL: http://veronie.blogg.se
Postat av: popmutta

ja, men fortsätt blogga vettja! :)

2008-04-08 @ 08:44:55
URL: http://popmutta.blogg.se
Postat av: Gustav Eriksson

Jag vill se fler bilder på människor som klär sig i relation till vad de lyssnar på, med olika inriktingar och personliga toucher.

2008-04-10 @ 00:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0