Onsdagsinspiration


Help - Beatles

Beatles var det värsta av det värsta på 60-talet. De hade ju låångt hår! Livsfarligt! Den tidens dödsmetallare kanske? Galet snygga är de iallafall!


Woodstock - Joni Mitchell (1970 Isle of Wight)

Man bara måste ju älska hennes långa 70-hår, senapsgula klänning, fantastiska röst, galna skäggiga fans som citerar hennes texter och helt otroligt stora publik!


Woodstock (Joni Mitchell cover) - Bilder från Woodstock 1969

Woodstockfestivalen! Helt galet mycket folk och helt galet bra musik. Det var helt ofattbart på alla vis och jag kan inte mer än önska att jag kunde fått delta! Mer Peace and Riot än så kan det knappast bli?


Ps! Blogg.se har segat hela dagen och förhindrat alla mina försök att uppdatera! Och ni som läste detta inlägg version 1.0 när det stod lite annorlunda och var i en annan ordning (och publicerat 2 ggr), grattis ni har upplevt något historiskt! Råkade radera de inläggen så det här är version 2.0! Tur att blogg.se byter plattform snart! Ds!

Kommentarer
Postat av: FREAK OUT FALUN

Förlåt till er som kommenterade på inlägg 1.0, jag har dock läst era inlägg. Du som ville att jag skulle kolla din blogg, skicka adressen igen!! Den försvann med inläggen.. ! //Elin

2008-03-26 @ 23:51:25
URL: http://freakoutfalun.blogg.se
Postat av: MANGO

Älskar Help! med beatles :D

2008-03-27 @ 08:51:49
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Elin

Vad roligt! Jag läser en bok som handlar om ett mord under den Woodstock konserten 69! Tror inte det rör sig om en sann historia, har inte kommit så långt precis. Och jag har förrästen länkat till dig nu!

2008-03-27 @ 09:02:58
URL: http://www.stripesonstripes.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0