Veckans intervju!

clara
http://underbaraclara.webblogg.se


Vad blir du inspirerad av?
Av människor som kör sitt eget race. Både kläd - och personlighetsmässigt!

Vilken låt lyssnar du på för att peppa inför en trevlig utekväll?
Destinys Child!


Vilken stil hade du på högstadiet?
Jag hade en väldigt hemskt stil som bestod av ljusa utsvängda jeans och tighta trikåtoppar som gav svettringar under armarna. Men då tyckte vi att den stilen var het! I sjuan var jag väldigt alternativ däremot. Hade rosa hår och gröna platåskor och färg färg färg överallt. Det var rätt gulligt. Som en färgglad emo.

Vilket klädesplagg är det mest flexibla i din garderob?
Jag tycker om alla mina klänningar. Inte för att de är så flexibla utan för att de är så beständiga och okomplicerade. Man tar en klänning och så är man redo att gå!

Vad är ditt bästa vintagefynd?
Jag har gjort oherrans många men min svarta volangbakelse gillar jag skarpt. Samt den här och den här och den här klänningen.
 
Vilken frisyr genom hela ditt liv är du mest nöjd med?
Den här frisyren! Jag har ett runt ansikte med väldigt mjuka linjer, så en skarp page passar mig perfekt!

Vilken skiva skulle du lyssna på om du bara fick lyssna på en för resten av livet?
Jewel "This Way" 

Vilken är din bästa konsertupplevelse och vilken liveakt drömmer du om?
Jag är inte mycket för konserter. Helst uppträder jag ju själv, men måste jag lyssna på någon annan gör jag det helst i min ipod. Fast Jewel vore fantastiskt att få höra. Men hon kommer ju aldrig till Sverige.

Vem skulle du vilja styla om och till vilken stil?
Politiker har så  tråkig stil. Maud är ju het men karlarna ser ut som Hej kom och hjälp mig. Jag tycker att de kunde inspireras mer av Peter Siepen. Han är så flott och fantasifull! Sedan skulle jag vilja hjälpa Linda Bengtzing på traven. Det känns som hon fastat i det fruktade Vero Moda-träsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0